AKVIZICE ZÁKAZNÍKŮ

Naše call centra Vám nabídnou profesionální péči o zákazníky a nejmodernější technologie napříč všemi službami.

Comdata se přístup k péči o zákazníky opírá o pochopení zkušeností zákazníka a komunikaci hodnot značky. Nabízíme vše od generování nových obchodních příležitostí pro aktivní prodej, až po optimalizaci stávajících kanálů komunikace a marketingových kampaní.

Naše metody

Využijte lead generation a začněte s nejúčinnějším nástrojem marketingové podpory a zapojte do vašich procesů generování obchodních příležitostí pro aktivní prodej.

Využíváme také double touch method. Chcete, aby zákazník pozitivně vnímal Vaši nabídku? Metoda oslovení zákazníka na 2 fáze je pro Vás jako stvořená. Samozřejmostí jsou pro nás i multikanálové kampaně. Napojení našeho kontaktního centra může být jen částí z Vašich dalších marketingovým kampaní. Využijte všech kanálů na maximum.