PÉČE O ZÁKAZNÍKY

Nabízíme profesionální služby a nejmodernější technologie, které získáváme díky spojení s mateřskou společností Comdata Czech.

Samozřejmostí je pro nás multikanálová komunikace a oslovení zákazníků metodami, jaké preferujete.

Ke každému zákazníkovi přistupujeme jednotlivě a bereme v potaz jeho potřeby nebo preferovaný způsob oslovení. Díky tomu dopřáváme Vašim klientům pocit výjimečnosti a pozitivního přístupu.

Speech Analytics

V Comdata dokážeme díky účasti na mezinárodním projektu BISON analyzovat 100% hovorů, což je pro řízení kvality naprosto zásadní průlom. Díky tomu máme na základě řečových analýz přehled naprosto o všem.

V reálném čase dokážeme analyzovat hovory se zákazníky a poskytnout Vám zpětnou vazbu. Pokročilá analýza řeči vycházející z projektu BISON Vám pomůže lépe porozumět zákazníkům, vyvíjet prodejní strategie na základě jejich odezvy nebo sledovat pozitivní a negativní odezvy klientů v call scriptu.

Díky Speech Analytics tak získáte naprosto dokonalý nástroj pro zlepšení komunikace s klienty a potencionálními zákazníky.

TechSee

Přemýšleli jste někdy nad tím, jak optimalizovat technickou podporu, zvýšit NPS a vylepšit FCR?

Díky naší unikátní technologii se operátoři mohou jednoduše spojit se zákazníkem například skrze kameru mobilního telefonu a následně s ním řešit problém, či dotaz mnohem lépe. Vše probíhá skrze webové stránky technické podpory při využití nejmodernějších technologií.

Vyjděte vstříc zákazníkům a maximalizujte ROI. Není třeba žádné aplikace a díky naší technologii můžete očima zákazníka řešit jeho problém. Zvyšte vaše FCR v průměru o 20% a pomáhejte zákazníkům intuitivně, jednoduše.